Η Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου ορίζεται ως η νέα ημερομηνία
υποβολής προσφορών στον διαγωνισμό του ΟΠΑΠ, τόσο για το δημιουργικό,
όσο και για τα media, μετά τη νέα παράταση που δόθηκε από τη διοίκηση
του Οργανισμού.
Επιπλέον, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να
παραλάβουν την προκήρυξη μέχρι την Τρίτη 31 Ιανουαρίου. Υπενθυμίζεται
ότι ο διαγωνισμός του δημιουργικού έχει χωριστεί σε δύο ενότητες,
Ενότητα Α-Παιχνίδια και Ενότητα Β-Εταιρική Εικόνα. Ο ενδεικτικός
προϋπολογισμός υπολογίζεται ετησίως στο ποσό των 3 εκατ. ευρώ για το
έργο της κάθε Ενότητας.Ο διαγωνισμός για τα media από την άλλη, θα αναδείξει έναν ανάδοχο ο οποίος θα αναλάβει τον προγραμματισμό της κατανομής του διαφημιστικού χώρου και χρόνου, καθώς επίσης και την αγορά διαφημιστικού χώρου και χρόνου όλων των παιχνιδιών, της εταιρικής εικόνας και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, για χρονικό διάστημα 1 έτους, με μονομερές δικαίωμα της ΟΠΑΠ για παράταση της σύμβασης έως 1 επιπλέον έτος. Η ανώτατη ετήσια δαπάνη υπολογίζεται σε 14 εκατ. ευρώ.
http://www.marketingweek.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου