Telia & Pavla BBDO και Marketway, κέρδισαν τον λογαριασμό για τις above the line διαφμηιστικές ενέργειες του ΟΠΑΠ Κύπρου για τα επόμενα δύο χρόνια.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο διαγωνισμός, ένας από τους μεγαλύτερους αυτήν την περίοδο στην κυπριακή αγορά, κατακυρώθηκε από 50% σε Telia & Pavla και Marketway.
Αν και το ύψος του διαφημιστικού κονδυλίου εξαρτάται και από τον τζίρο της κάθε χρονιάς, εντούτοις υπολογίζεται κοντά στο 1.5εκ. ευρώ ανά έτος.
Οι συζητήσεις και διαπραγματεύσεις για τον λογαριασμό κράτησαν αρκετούς μήνες και τελικά ο ΟΠΑΠ κατέληξε σε δύο διαφημιστικά.
http://www.sigmalive.com/inbusiness
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου