Πως και πως περίμενε την χθεσινή ημέρα ο Σέρχιο Ράμος για να δει την Μπάγερν να χάνει το Τσάμπιονς Λιγκ μέσα στο «σπίτι» και να πάρει το... αίμα του πίσω απ' τον Μάνουελ Νόιερ.
Η εκδίκηση εξάλλου είναι ένα πιάτο που... τρώγεται κρύο, όπως υποστηρίζουν πολλοί και ο άσος της Ρεάλ Μαδρίτης περίμενε με αγωνία την στιγμή που θα κεράσει το πικρό ποτήρι της στον πορτιέρο των Βαυαρών. Και ο λόγος δεν είναι άλλος απ΄ το ότι μετά τον ημιτελικό των «μαδριλένων» με την Μπάγερν, ο Νόιερ είχε γράψει στο twitter του: «δεν ήξερα ότι αρέσει στον Σέρχιο Ράμος να στέλνει τη μπάλα πάνω από το οριζόντιο δοκάρι».
Φυσικά o Ισπανός αμυντικός μετά από όσα έγιναν στην «Αλιάντζ Αρίνα», δεν θα μπορούσε να μην δώσει την δική του, καυστική απάντηση στον υψηλόσωμο κίπερ γράφοντας απ'΄την πλευρά του: «Παρεμπιπτόντως δεν ήξερα ότι ο Νόιερ τα πήγε τόσο καλά στο τέλος. Θα υπάρξει άλλη χρονιά…!! Πάντα ταπεινότητα, πρωταθλητή…!!».


 http://www.gazzetta.gr/