Blog News: Μας επισκέπτεστε για πρώτη φορά? Τότε θα πρέπει να μας διαβάσετε από την πρώτη ανάρτηση! Ξεκινήστε τώρα!το blog έχει ανανεωθεί με πολλά χρήσιμα στοιχεία για τον επισκέπτη και αυτόματες ανανεώσεις. Στο κάτω μέρος της σελίδας δείτε τη βαθμολογία πρωταθλημάτων

powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 22 Μαΐου 2012

ΟΠΑΠ: Εξοπλίζει με Αξονικό Τομογράφο το "Αγία Όλγα"


Έναν σύγχρονο Πολυτομικό Αξονικό Τομογράφο 64 τομών θα παραδώσει η ΟΠΑΠ ΑΕ στο Κωνσταντοπούλειο Γενικό Νοσοκομείο Νέας Ιωνίας, "Η Αγία Όλγα", την Πέμπτη 24 Μαΐου, στο πλαίσιο εφαρμογής του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στον τομέα της Υγείας.
Η προμήθεια του εξοπλισμού υπήρξε αίτημα της διοίκησης του νοσοκομείου, αλλά και ανάγκη για το Τμήμα Αξονικής Τομογραφίας. Το τελικό κόστος του εξειδικευμένου αυτού εξοπλισμού ανήλθε σε 640.830 ευρώ και η προμήθειά του έγινε με βάση τις διαγωνιστικές διαδικασίες της ΟΠΑΠ.
Η ΟΠΑΠ ΑΕ την τριετία 2009-2011 διέθεσε ειδικά στον τομέα της υγείας πάνω από 10 εκατ. ευρώ για τον εξοπλισμό νοσοκομείων με σύγχρονα μηχανήματα σε όλη τη χώρα, καθώς και την ενίσχυση πρωτοβουλιών φορέων, όπως των ΑμΕΑ, καρκινοπαθών και νεφροπαθών.

 http://www.emea.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου