Blog News: Μας επισκέπτεστε για πρώτη φορά? Τότε θα πρέπει να μας διαβάσετε από την πρώτη ανάρτηση! Ξεκινήστε τώρα!το blog έχει ανανεωθεί με πολλά χρήσιμα στοιχεία για τον επισκέπτη και αυτόματες ανανεώσεις. Στο κάτω μέρος της σελίδας δείτε τη βαθμολογία πρωταθλημάτων

powered by Agones.gr - livescore

Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Ιωαννίδης: "Να μην αποκρατικοποιηθεί ο ΟΠΑΠ"


"Ο ΟΠΑΠ αποφέρει στο δημόσιο περίπου 800 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Με τα νέα παιγνίδια εκτιμώ ότι τα ετήσια κέρδη του Οργανισμού θα πλησιάσουν το ένα δις. ευρώ", είπε ο νέος υφυπουργός Αθλητισμού Γιάννης Ιωαννίδης σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα.

Ο κ. Ιωαννίδης τόνισε ότι ο ΟΠΑΠ δεν πρέπει να αποκρατικοποιηθεί.

"Μόνο αν το τίμημα εξαγοράς είναι πολύ μεγάλο θα πρέπει να πουληθεί σε ιδιώτες", υπογράμμισε ο υφυπουργός Αθλητισμού και σημείωσε ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορεί η αποκρατικοποίηση να προχωρήσει με βάση την χρηματιστηριακή αποτίμηση του Οργανισμού Προγνωστικών.

Αν έρθει ένας ιδιώτης και μας δώσει τα προβλεπόμενα κέρδη της επόμενης επταετίας τότε μπορούμε να το συζητήσουμε, ήταν η τοποθέτηση του κ. Ιωαννίδη ο οποίος διευκρίνισε ότι εκφράζει την προσωπική του άποψη. 

 http://www.nooz.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου