Καταρχήν ψυχραιμία. Άλλωστε δεν θα είστε μόνος. Όλοι περιμένουμε ότι μετά τις εκλογές το ένα χαστούκι θα πέφτει μετά το άλλο εκτός και αν γίνει κάτι μαγικό και χαλαρώσει η φορο-επίθεση. Κι αν δεν χαλαρώσει; Σας προτείνουμε ορισμένες διεξόδους που θα σας επιτρέψουν να μην μπείτε στα μαύρα κατάστιχα της εφορίας.
• Αν κάνετε εκπρόθεσμα τη δήλωσή σας και δεν μπορείτε να πληρώσετε οι οφειλές σας θα καταστούν ληξιπρόθεσμες. Η ρύθμιση που είναι τώρα σε ισχύ (και η οποία λήγει στις 29 Ιουνίου καλύπτοντας όσους έχουν οφειλές έως 10.000 ευρώ) προφανώς δεν θα μπορεί να σας χρησιμεύσει καθώς καλύπτει όσους έχουν συσσωρεύσει ληξιπρόθεσμες οφειλές έως 29 Φεβρουαρίου. Αν το υπουργείο Οικονομικών δεν ανακοινώσει νέα ρύθμιση για να καλύψει και το νέο κύμα των οφειλετών, μπορείτε να αξιοποιήσετε την πάγια νομοθεσία. Με αίτηση στο δικαστικό τμήμα της εφορίας, μπορείτε να ζητήσετε οι οφειλές σας να αποπληρωθούν σε δόσεις. Είναι πολύ πιθανό –ανάλογα και με το προσωπικό σας προφίλ- ότι θα σα εγκρίνουν ένα πρόγραμμα διευκολύνσεων με 10-12 ή και περισσότερες δόσεις (συνήθως όχι πάνω από 16). Ο τελικός αριθμός των δόσεων, εξαρτάται και από το ύψος της οφειλής.
• Μια τρίτη λύση είναι να απευθυνθείτε στις τράπεζες. Με δεδομένη τη φορολογική λαίλαπα που θα ξεσπάσει αμέσως μετά τις εκλογές, οι τράπεζες θα μπουν στο «παιχνίδι» με προγράμματα διευκόλυνσης για την καταβολή των οφειλών στο δημόσιο. Θα σας δώσουν τη δυνατότητα μέσω της πιστωτικής σας κάρτας ή μέσω φοροδανείου, να αποπληρώσετε τα χρέη σας σε έως και έξι δόσεις. Τα τραπεζικά προγράμματα θα αρχίσουν να προβάλλονται μετά τις εκλογές προκειμένου να συμπέσουν και με το κύμα των εκκαθαριστικών.
Δείτε τι μας περιμένει από Δευτέρα.
http://www.fpress.gr/
αρχικη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου