Blog News: Μας επισκέπτεστε για πρώτη φορά? Τότε θα πρέπει να μας διαβάσετε από την πρώτη ανάρτηση! Ξεκινήστε τώρα!το blog έχει ανανεωθεί με πολλά χρήσιμα στοιχεία για τον επισκέπτη και αυτόματες ανανεώσεις. Στο κάτω μέρος της σελίδας δείτε τη βαθμολογία πρωταθλημάτων

powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΙΣΧΥΡΟ ΑΝΔΡΑ ΤΟΥ ΟΠΑΠ


Γράφει ο... "Χρηματιστηριάκιας"

Αγαπητό Fimotro,
Ο νέος CEO του ΟΠΑΠ Κ. Λουρόπουλος ήταν και είναι πρόεδρος και είχε για περίπου 10 χρόνια την Ε-ΟΝ Integration στην Αγία Παρασκευή. Θέτω λοιπόν μερικά ερωτήματα :
1. Γιατί δεν την ανέφερε στο CV του, που όπως...
είδα είναι απίστευτα λεπτομερές σε όλα;
2. Μήπως επειδή αντιπρόεδρος της Ε-ΟΝ είναι ο Θεοχαράκης που είναι αντιπρόεδρος και της Ε-ΟΝ και επιπλέον νέος μέτοχος;
3. Μήπως κάποιοι εκεί στο Μαξίμου ή στο υπ. Οικονομικών βγάζουν με αυτόν τον τρόπο προσωπικές τους υποχρεώσεις με ανταπόδοση μιας τέτοιας δημόσιας θέσης;
4. Πως μπορεί να θεωρηθεί επιτυχημένος ο νέος CEO, ο οποίος δεν μπόρεσε να κρατήσει την εταιρεία του;
5. Και κάτι τελευταίο και πολύ περίεργο. Γιατί την αφήνει τώρα για πλήρη απασχόληση στον ΟΠΑΠ;
Θα επανέλθω με νέα ερωτήματα...
 
 http://fimotro.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου