Γράφει ο... "Χρηματιστηριάκιας"
Αγαπητό Fimotro,
Ο νέος CEO του ΟΠΑΠ Κ. Λουρόπουλος ήταν και είναι πρόεδρος και είχε για περίπου 10 χρόνια την Ε-ΟΝ Integration στην Αγία Παρασκευή. Θέτω λοιπόν μερικά ερωτήματα :
2. Μήπως επειδή αντιπρόεδρος της Ε-ΟΝ είναι ο Θεοχαράκης που είναι αντιπρόεδρος και της Ε-ΟΝ και επιπλέον νέος μέτοχος;
3.
Μήπως κάποιοι εκεί στο Μαξίμου ή στο υπ. Οικονομικών βγάζουν με αυτόν
τον τρόπο προσωπικές τους υποχρεώσεις με ανταπόδοση μιας τέτοιας
δημόσιας θέσης;
4. Πως μπορεί να θεωρηθεί επιτυχημένος ο νέος CEO, ο οποίος δεν μπόρεσε να κρατήσει την εταιρεία του;
5. Και κάτι τελευταίο και πολύ περίεργο. Γιατί την αφήνει τώρα για πλήρη απασχόληση στον ΟΠΑΠ;
Θα επανέλθω με νέα ερωτήματα...
http://fimotro.blogspot.gr/
αρχικη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου